English
简体中文
Esperanto
Afrikaans
Català
שפה עברית
Cymraeg
Galego
繁体中文
Latviešu
icelandic
ייִדיש
беларускі
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Shqiptar
Malti
lugha ya Kiswahili
አማርኛ
Bosanski
Frysk
ភាសាខ្មែរ
ქართული
ગુજરાતી
Hausa
Кыргыз тили
ಕನ್ನಡ
Corsa
Kurdî
മലയാളം
Maori
Монгол хэл
Hmong
IsiXhosa
Zulu
Punjabi
پښتو
Chichewa
Samoa
Sesotho
සිංහල
Gàidhlig
Cebuano
Somali
Тоҷикӣ
O'zbek
Hawaiian
سنڌي
Shinra
Հայերեն
Igbo
Sundanese
Lëtzebuergesch
Malagasy
Yoruba
Español
Português
русский
Français
日本語
Deutsch
tiếng Việt
Italiano
Nederlands
ภาษาไทย
Polski
한국어
Svenska
magyar
Malay
বাংলা ভাষার
Dansk
Suomi
हिन्दी
Pilipino
Türkçe
Gaeilge
العربية
Indonesia
Norsk
تمل
český
ελληνικά
український
Javanese
فارسی
தமிழ்
తెలుగు
नेपाली
Burmese
български
ລາວ
Latine
Қазақша
Euskal
Azərbaycan
Slovenský jazyk
Македонски
Lietuvos
Eesti Keel
Română
Slovenski
मराठी
Srpski језик 2025-11-25
U 10 di nuvembre, in cunfurmità cù u pianu di rivisione standard stabilitu da l'Amministrazione di Standardizazione di a Cina, u Ministeru di a Sicurezza Publica hà coordinatu cù successu u cumpletu di u prugettu di standard per i cumenti, Cundizioni tecniche perVeiculu Motor Operation2. Aumentà i requisiti tecnichi di sicurità per u funziunamentu di l'autobus grande è mediu per affruntà i prublemi cum'è l'applicazione insufficiente di i dispositi di salvezza attiva.
GB 7258 hè u standard tecnicu per a gestione di a sicurezza di i veiculi in Cina, truvendu una vasta applicazione in un spettru di settori cunnessi, cumprese a fabbricazione di l'automobile, l'importazione, l'ispezione di qualità, a registrazione, l'ispezione di sicurezza è a supervisione di a sicurezza operativa. Dapoi u so principiu, stu standard hà cuntribuitu significativamente à rinfurzà e caratteristiche tecniche di sicurezza di i veiculi à motore è à rinfurzà a gestione di a sicurezza operativa di i veiculi. Hà furnitu un sustegnu robustu per solidificà i fundamenti di a guvernanza di a sicurezza di u trafficu stradale è l'avanzamentu di l'ugettivi di riduzzione è cuntrollu di l'accidenti.
A ghjudicà da e recenti pratiche di gestione di u trafficu stradale di a Cina è l'avanzamenti in a tecnulugia di sicurezza di i veiculi di u mutore sia in u paese sia à l'internaziunale, hè evidenti chì l'edizione 2017 attuale di GB7258 ùn risponde più adeguatamente à e richieste di u paisaghju in evoluzione. In cunseguenza, GB 7258 hè statu sottumessu à a so quinta rivisione cumpleta.

1.Further rinfurzà i requisiti tecnichi di sicurità per u funziunamentu di i veiculi di trasportu pisanti è mediu per risolve i prublemi di prestazioni di sicurezza insufficiente, cum'è frenu è stabilità di guida di camioni pisanti è mediu.
2. Aumentà i requisiti tecnichi di sicurità per u funziunamentu di l'autobus grande è mediu per affruntà i prublemi cum'è l'applicazione insufficiente di i dispositi di salvezza attiva.
3. Further rinfurzà i requisiti di sicurità per u funziunamentu di i veiculi d'energia nova per assicurà u so sviluppu sicuru è di alta qualità.
4. Aumentà i requisiti di tecnulugia di sicurezza per i veiculi di guida assistita per guidà è standardizà u sviluppu di i veiculi di guida assistita.
5. Improve esigenze di gestione cum'è incisione codice identificazione veiculu à più sustegnu a gestione di sicurità veìculu.
6. Aumentà i requisiti di sicurezza per i veiculi di mutore speciale è i veiculi di machini specializati à roti per prumove u rinfurzamentu di a so gestione di a sicurezza operativa.
A rivisione di stu standard aderisce à i principii guida di sicurezza, dirigenza, rigore scientificu è coordinazione. Pone l'accentu nantu à affruntà a prestazione di sicurezza inferiore di i veiculi, furgoni è camioni leggeri di grande è mediana dimensione, carattarizati da "Grande tonnellata, piccula indicazione" perfeccionendu ulteriormente e specificazioni tecniche di sicurezza per queste categorie di veiculi pivotali è favurendu miglioramenti in i normi di rendiment di sicurezza generale di i veiculi di a Cina.
Simultaneamente, a revisione piglia pienamente in contu u paisaghju attuale è e tendenze emergenti in l'industria automobilistica cinese è l'avanzamenti di a tecnulugia di sicurezza. Introduce esigenze tecniche di sicurezza elevate per i veiculi d'energia nova è i veiculi di guida assistita, incuraghjendu cusì l'innuvazione è l'implementazione di tecnulugia è prudutti d'avanguardia. Questu, à u turnu, serve cum'è un catalizzatore per guidà l'industria automobilistica cinese versu traiettorie di sviluppu di alta qualità è sicure.