Anche presenta a legislazione cinese in u cuntrollu di emissioni di i veiculi

2024-07-01

U 21 d'aprile di u 2021, un webinar intitulatu "Controllu di emissioni in Cina è u pianu futuru per u sviluppu" hè statu cunghjuntu da CITA inseme cù Anche Technologies. Anche hà presentatu a legislazione nantu à u cuntrollu di emissioni di i veiculi è una serie di misure pigliate da a Cina.


Centratu nantu à a formulazione è l'implementazione di e regule di emissioni di veiculi sia per i veiculi novi sia per i veiculi in usu in Cina, i requisiti per a prova di emissioni di i veiculi in l'appruvazioni di tipu, a prova di fine di linea è i veiculi in usu sò cunsiderate cù u scopu. di cunfurmità di u veiculu di tutta a vita. Anche introduce i metudi di prova, i requisiti di prova è e caratteristiche per a prova di emissioni in diverse tappe è a pratica in Cina.

U metudu ASM, u metudu di ciclu transitoriu è u metudu di lug down sò più largamente utilizati per a prova di veiculi in usu in Cina. À a fine di u 2019, a Cina hà implementatu 9,768 corsi di prova di u metudu ASM, 9,359 corsi di prova di u metudu di ciclu transitorio simplificatu è 14,835 corsi di prova di u metudu di lug down per a prova di emissioni è u voluminu di ispezione hà righjuntu 210 milioni. Inoltre, a Cina hà ancu i sistemi di surviglianza di telerilevazione più largamente applicati per i veiculi à motore. Finu à u 2019, a Cina hà finitu a custruzzione di 2,671 set di sistemi di monitoraghju di telerilevazione, cù 960 set in costruzione. Attraversu u sistema di monitoraghju di telerilevazione (cumpresa a cattura di fumu neru) è l'ispezione stradale, più di 371,31 milioni di veiculi sò stati pruvati è 11,38 milioni di veiculi non standard sò stati identificati.


Cù e misure citate, a Cina hà benefiziu assai in e so pulitiche di riduzione di emissioni. Anche accumula ancu una sperienza ricca in a pratica è hè dispostu à rializà scambii estensivi è a cooperazione cù attori in altri paesi, cusì à rializà a visione di migliurà a sicurità stradale è a prutezzione di l'ambiente.



X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy