English
简体中文
Esperanto
Afrikaans
Català
שפה עברית
Cymraeg
Galego
繁体中文
Latviešu
icelandic
ייִדיש
беларускі
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Shqiptar
Malti
lugha ya Kiswahili
አማርኛ
Bosanski
Frysk
ភាសាខ្មែរ
ქართული
ગુજરાતી
Hausa
Кыргыз тили
ಕನ್ನಡ
Corsa
Kurdî
മലയാളം
Maori
Монгол хэл
Hmong
IsiXhosa
Zulu
Punjabi
پښتو
Chichewa
Samoa
Sesotho
සිංහල
Gàidhlig
Cebuano
Somali
Тоҷикӣ
O'zbek
Hawaiian
سنڌي
Shinra
Հայերեն
Igbo
Sundanese
Lëtzebuergesch
Malagasy
Yoruba
Español
Português
русский
Français
日本語
Deutsch
tiếng Việt
Italiano
Nederlands
ภาษาไทย
Polski
한국어
Svenska
magyar
Malay
বাংলা ভাষার
Dansk
Suomi
हिन्दी
Pilipino
Türkçe
Gaeilge
العربية
Indonesia
Norsk
تمل
český
ελληνικά
український
Javanese
فارسی
தமிழ்
తెలుగు
नेपाली
Burmese
български
ລາວ
Latine
Қазақша
Euskal
Azərbaycan
Slovenský jazyk
Македонски
Lietuvos
Eesti Keel
Română
Slovenski
मराठी
Srpski језик 2024-07-01
U 21 d'aprile di u 2021, un webinar intitulatu "Controllu di emissioni in Cina è u pianu futuru per u sviluppu" hè statu cunghjuntu da CITA inseme cù Anche Technologies. Anche hà presentatu a legislazione nantu à u cuntrollu di emissioni di i veiculi è una serie di misure pigliate da a Cina.
Centratu nantu à a formulazione è l'implementazione di e regule di emissioni di veiculi sia per i veiculi novi sia per i veiculi in usu in Cina, i requisiti per a prova di emissioni di i veiculi in l'appruvazioni di tipu, a prova di fine di linea è i veiculi in usu sò cunsiderate cù u scopu. di cunfurmità di u veiculu di tutta a vita. Anche introduce i metudi di prova, i requisiti di prova è e caratteristiche per a prova di emissioni in diverse tappe è a pratica in Cina.
U metudu ASM, u metudu di ciclu transitoriu è u metudu di lug down sò più largamente utilizati per a prova di veiculi in usu in Cina. À a fine di u 2019, a Cina hà implementatu 9,768 corsi di prova di u metudu ASM, 9,359 corsi di prova di u metudu di ciclu transitorio simplificatu è 14,835 corsi di prova di u metudu di lug down per a prova di emissioni è u voluminu di ispezione hà righjuntu 210 milioni. Inoltre, a Cina hà ancu i sistemi di surviglianza di telerilevazione più largamente applicati per i veiculi à motore. Finu à u 2019, a Cina hà finitu a custruzzione di 2,671 set di sistemi di monitoraghju di telerilevazione, cù 960 set in costruzione. Attraversu u sistema di monitoraghju di telerilevazione (cumpresa a cattura di fumu neru) è l'ispezione stradale, più di 371,31 milioni di veiculi sò stati pruvati è 11,38 milioni di veiculi non standard sò stati identificati.
Cù e misure citate, a Cina hà benefiziu assai in e so pulitiche di riduzione di emissioni. Anche accumula ancu una sperienza ricca in a pratica è hè dispostu à rializà scambii estensivi è a cooperazione cù attori in altri paesi, cusì à rializà a visione di migliurà a sicurità stradale è a prutezzione di l'ambiente.