English
简体中文
Esperanto
Afrikaans
Català
שפה עברית
Cymraeg
Galego
繁体中文
Latviešu
icelandic
ייִדיש
беларускі
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Shqiptar
Malti
lugha ya Kiswahili
አማርኛ
Bosanski
Frysk
ភាសាខ្មែរ
ქართული
ગુજરાતી
Hausa
Кыргыз тили
ಕನ್ನಡ
Corsa
Kurdî
മലയാളം
Maori
Монгол хэл
Hmong
IsiXhosa
Zulu
Punjabi
پښتو
Chichewa
Samoa
Sesotho
සිංහල
Gàidhlig
Cebuano
Somali
Тоҷикӣ
O'zbek
Hawaiian
سنڌي
Shinra
Հայերեն
Igbo
Sundanese
Lëtzebuergesch
Malagasy
Yoruba
Español
Português
русский
Français
日本語
Deutsch
tiếng Việt
Italiano
Nederlands
ภาษาไทย
Polski
한국어
Svenska
magyar
Malay
বাংলা ভাষার
Dansk
Suomi
हिन्दी
Pilipino
Türkçe
Gaeilge
العربية
Indonesia
Norsk
تمل
český
ελληνικά
український
Javanese
فارسی
தமிழ்
తెలుగు
नेपाली
Burmese
български
ລາວ
Latine
Қазақша
Euskal
Azərbaycan
Slovenský jazyk
Македонски
Lietuvos
Eesti Keel
Română
Slovenski
मराठी
Srpski језик 2024-06-06
U tester di frenu hè adupratu per pruvà a prestazione di frenu di i veiculi, chì hè principalmente utilizatu in u campu di a fabricazione è a manutenzione di l'automobile. Puderà pruvà se a prestazione di frenu di u veiculu risponde à a norma o micca misurandu a velocità di rotazione è a forza di frenu di a rota, a distanza di frenu è altri parametri.
U principiu di travagliu di u tester di frenu include principalmente i seguenti aspetti:
I. Càlculu di u coefficient equivalente di forza frenu
U coefficiente equivalente di forza di frenu si riferisce à u valore equivalente di a forza di frenu di a rota nantu à a piattaforma dopu u calculu. In a prova di frenu, a forza di frenu applicata à a rota da u frenu di cuntrollu ùn serà micca sempre a stessa, ma serà in una tendenza ascendente. In questu prucessu, u calculu di coefficient equivalenti di forza di frenu hè assai impurtante, è un coefficient d'equivalenti di forza di frenu più precisu pò esse acquistatu da un certu metudu di calculu.
2. Hub speed è cullizzioni di dati di prova
U tester di frenu prova a velocità di rotazione di a rota attraversu u sensoru installatu nantu à u centru di u veiculu, calcula l'accelerazione di a rota secondu i dati misurati, è poi calcula a forza di frenu è a distanza di frenu di u veiculu. À u listessu tempu, u tester di frenu raccoglierà è almacenà e dati in tempu reale, cum'è u coefficient d'equivalente di forza di frenu, u tempu di frenu, a distanza di frenu è altri parametri, è trasmette i dati à u sistema informaticu per u processu è l'analisi.
3. Trattamentu di dati è analisi
I dati raccolti da u tester di frenu deve esse trattatu è analizatu da l'urdinatore. L'urdinatore pò analizà e dati raccolti è calculà a prestazione di frenu di u veiculu in diverse cundizioni stradali è cundizioni ambientali, cum'è a distanza di frenu, u tempu di frenu, u coefficientu equivalente di forza di frenu è cusì. In parallelu, l'urdinatore pò ancu visualizà e dati è generà rapporti, furnisce una riferenza più precisa per u mantenimentu è l'ispezione.
In sintesi, u principiu di funziunamentu di u tester di frenu include principarmenti u calculu di u coefficientu equivalente di forza di frenu, a cullizzioni di a velocità di u mozzu di a rota è e dati di prova, è u trattamentu è l'analisi di dati. Questi prucessi sò in cooperazione cù l'altri è ponu furnisce à l'utilizatori risultati più precisi per u rendiment di frenu di u veiculu.