Principiu di travagliu di Tester di frenu di vittura

2024-06-06

U tester di frenu hè adupratu per pruvà a prestazione di frenu di i veiculi, chì hè principalmente utilizatu in u campu di a fabricazione è a manutenzione di l'automobile. Puderà pruvà se a prestazione di frenu di u veiculu risponde à a norma o micca misurandu a velocità di rotazione è a forza di frenu di a rota, a distanza di frenu è altri parametri.


U principiu di travagliu di u tester di frenu include principalmente i seguenti aspetti:


I. Càlculu di u coefficient equivalente di forza frenu


U coefficiente equivalente di forza di frenu si riferisce à u valore equivalente di a forza di frenu di a rota nantu à a piattaforma dopu u calculu. In a prova di frenu, a forza di frenu applicata à a rota da u frenu di cuntrollu ùn serà micca sempre a stessa, ma serà in una tendenza ascendente. In questu prucessu, u calculu di coefficient equivalenti di forza di frenu hè assai impurtante, è un coefficient d'equivalenti di forza di frenu più precisu pò esse acquistatu da un certu metudu di calculu.


2. Hub speed è cullizzioni di dati di prova


U tester di frenu prova a velocità di rotazione di a rota attraversu u sensoru installatu nantu à u centru di u veiculu, calcula l'accelerazione di a rota secondu i dati misurati, è poi calcula a forza di frenu è a distanza di frenu di u veiculu. À u listessu tempu, u tester di frenu raccoglierà è almacenà e dati in tempu reale, cum'è u coefficient d'equivalente di forza di frenu, u tempu di frenu, a distanza di frenu è altri parametri, è trasmette i dati à u sistema informaticu per u processu è l'analisi.


3. Trattamentu di dati è analisi


I dati raccolti da u tester di frenu deve esse trattatu è analizatu da l'urdinatore. L'urdinatore pò analizà e dati raccolti è calculà a prestazione di frenu di u veiculu in diverse cundizioni stradali è cundizioni ambientali, cum'è a distanza di frenu, u tempu di frenu, u coefficientu equivalente di forza di frenu è cusì. In parallelu, l'urdinatore pò ancu visualizà e dati è generà rapporti, furnisce una riferenza più precisa per u mantenimentu è l'ispezione.


In sintesi, u principiu di funziunamentu di u tester di frenu include principarmenti u calculu di u coefficientu equivalente di forza di frenu, a cullizzioni di a velocità di u mozzu di a rota è e dati di prova, è u trattamentu è l'analisi di dati. Questi prucessi sò in cooperazione cù l'altri è ponu furnisce à l'utilizatori risultati più precisi per u rendiment di frenu di u veiculu.



X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy